Arkadaşlar merhaba, pazartesi günü hcg değerim 10.568 di salı günü 7mm lik keseyi gördük. Fakat pazartesiden beri regl ağrısına benzer şiddetli bi ağrım var fakat lekelenme falan yok. Doktor gayet normal olduğunu kanama ve lekelenme olursa gelmemi istedi. Benzer bir durum yaşayan var mı ?