Shems25 Kızlar ben 15+6 günlük hamileyim. Bugün kasıkta şişlik gördüm. Sağ tarafta daha belirgin nasıl desem büyük misket topu varmış hissi gibi. Yürürken ağrı kasılma oluyor. Yürümeyi engellicek kadar fazla değil