Betfer canım hamileliğimin başından beri baş belası oldu bana resmen.her gün sabah kalktığımda 2 bardak ılık su içip ardından kuru kayısı,incir yedim.karbonhidrat hiç tüketmedim.hamur işleri,ekmek vs.yüzüne bile bakmadım.nerede lifli besin varsa onları yapıp yedim.probiyotik yoğurt,kefir yedim içtim.günde 4lt su içtim.10bin adım atmaya özen gösterdim.dışarı çıkamıyorsam bile evin içinde odadan odaya yürüdüm.yinede banamısın demedi.kaldıki hamilelik öncesinde böyle bir sıkıntım yoktu.ve sonuç olarak hemoroid oldum.doktorumla bunu konuştum.günlük yaptığım herşeyi anlattım.bana Duphalac diye bir şurup var onu yazdı.sabah akşam 1er ölçek içebileceğimi daha kötü olduğum günlerde 1 ölçek daha içmemi söyledi.randevuma gittiğim bazı zamanlarda yine yazdırırm.bana bitkisel olduğunu söyledi.yine kullanıyorum ama ilk haftalarda olduğu gibi değil.istersen doktoruna bir söyle danış eğer bu şurubu uygun görürse kullan derim