Bloggeranne_93 Kızlar dr balık yıyemedıgım ıcın balık yagı verdı kullanan varmı kılo aldırıyormu daha cok. Hergun icmem mi gerekli
Merveaydin Bloggeranne_93 bana hiç kilo aldırmadı henüz hala eski kilodayım bebeğe kilo aldırıyor diye duydum bende aynı şekilde balık yiyemediğim için doktorum önerdi
Denizzz88 Bloggeranne_93 şuankileri bilmiyorum da ben küçükken çok zayıftım annem balık yağı içirmeye başlamıştı bana iştahım açılsın kilo alayım diye gerçekten de açılmıştı almıştım kilo 🤦🏻♀️
mujdezengin Bloggeranne_93 bunu doktorunuza sormanız daha mantıklı değerlerinize bakıp değerlendirme yapıyordur sonuçta
serenty_123 Bende bunu düşünüyorum hergun içiyordum balık hapını bu ay yeni kutu aldığımda 2 günde 1 tane içmeyi düşünüyorum
Busra2706 Lulemom içebilirsiz tabi ki. İçerisinde ki epa ve dha miktarı ne kadar yüksekse o kadar iyi. Ben ocean mommy içiyorum tam bir balık yağı değil omega 3 içerisindeki epa ve dha miktarı çok düşük yanında birde 950 mg lık omega 3 kullanıyorum. Beyin göz gelişimi için çok önemli ayrıca balıkta yiyorum :) tabi ki bunları böyle düşündüğüm için değil yapılan çalışmaları bildiğim için içiyorum. :)
Busra2706 TheBaby nerden çıkardınız balık yediğin gün içilmez diye bir şeyi? Var mı bunla ilgili yapılan bir çalışma
mujdezengin TheBaby AA içilmez nedir ya , değerlerini biliyor musunuz , bende her gün içiyorum doktorum öyle söyledi çünkü , daha değerlerini bilmeden içilmez edilmez net konuşmak nedir anlamıyorum
Lulemom Busra2706 TheBaby doktorum anlatırken çinliler bizim ekmek yediğimiz gibi balık yiyolar ama onlarda devlet karşılıyo bunu her gün omega kullanıyolar demişti, çocuklardan yetişkinlere kadar dedi. Söyledi şimdi unuttum ama günlük bilmem kaç mg omega ihtiyacını sen dışardan yediğinle karşılayamazsın demişti.
TheBaby mujdezengin Benim doktorun her gün kullanımın otizmi tetiklediğini söylüyor. Profösör. O zaman burası neden var. Bize sorulmasın. Bayan gitsin doktoruna sorsun. Herkes kendi bilgisine ve doktoruna görw cevap veriyor. Aynı sizin gibi. Ben kullanılmaz derken siz kullanılır diyorsunuz. Burası çatışma platformu değil hanfendi. İyi günler Busra2706
Busra2706 TheBaby ilaç firmasında çalışıyorum omega 3 üretiyoruz. doktorumun söyledikleri ile alakası yok :) dediğiniz şey şunun gibi ananas yemek düşük yapabilir sadece doğuma yakın yiyin. Evet doğru ancak bir seferde 15 adete yakın ananas yerseniz bu etkiyi görürsünüz. Siz doktorunuzu dinleyin tabi ki hanımefendi ben size sadece balık yediğin gün omega 3 içilmez ile ilgili elinizde bir klinik çalışma var mı diye sordum. İyi günler
Mugeeuk Bloggeranne_93 ben 2 aydır her gün bir de günde 2 tane içiyorum hiç kilo aldırmadı. Yani tabii ki kilo aldım da anormal bir kilo alımım olmadı. Marincap kullanıyorum ben belki de ilacın formundandır.