Merhaba anneler fikrinize ihtiyacım var bugün 40 haftalık olduk ve hiç bir belirtim yok salı doktor kontrolünde ben normal doğum istiyorum diye doktorum benim isteğim üzerine beklediğini söyledi. Normalde bir hafta önde gidiyormuşuz yani şuan 41+0 oluyorum. Bebek biraz büyük ve kilolu olduğu için normal doğumda zorlanırsın dedi. Pazartesi ye kadar sancım gelmezse pazartesi açıklığıma bakıp karar verecek normal mi sezaryen mi olduğuna. Ben henüz karar veremedim korkuyorum da açıkcası acelemi ediyor doktorum sezaryen için yoksa beklesem mi bende biraz normal doğum için.
Yoksa doktoru mu dinlemeliyim 😔😔