Leylaa124 Arkadaşlar normalde akıntım hep olur beyaz krem seklinde ama bu sefer biraz ic camasırım ıslanmıs vaziyette geldi normal mi acaba yoksa amniyon sıvısı olabılır mı endıselenıyorum en ufak bir seyde