brccgzll Arkadaslar bugun kontrolüm vardi 38 haftalik olduk.karin cevresi 35 gorunuyor kilosu 3 kilo.az da degil.dedi doktor ama gerilik var nasil oluyor bilgisi olan veya yasayan varmi
Buseylmz brccgzll bizdede vardı aynı durum, aman canım bıktım artık Rabbim bilir herşeyi ya. Belki babalarına benziyorlar, belki genetik. Yine sizinki korkutmamış beni zorunlu hastaneye yatırdılar bebeğe bişey olacak diye..
MucizeAnnesii brccgzll canım ben 35 haftalığım 2200 3 kiloya nasıl geri diyor doktorun anlamadım . Bana bir hafta geri dedi . Zaten 38 de 3 kilo anca olur bebek ne bekliyor 4 kilo mu ?
Esray_ brccgzll benimde hersey yolunda giderken son kontrolünde 2 hafta gelişim geriliği cikti. Tansiyonum yükselmiş idrarda protein kaçağı cikmisti. Apar topar sezeryana aldılar. Cok sukur bebegim de bende sağlıklıyız. Allah sağlıcakla kucaginiza almayi nasip etsin yavrunuzu 🙏
twoprincess Karın çevresi için geri demiştir sadece, O da çok önemli değil , genel olarak haftası ile uyumlu ise.