Lulemom Fatosentez taşıyıcı olmak önemli değil ki. Bişi ifade etmiyo kişi için. Hastası olmak sıkıntılı diye biliyorum
ipekursat Fatosentez ben taşıcıyım normal doğuma da engel neden olsun ki.Doktorumda biliyor taşıyıcı olduğum için sorun yok.Ayrıca hastası olsakta doğum şekliyle bi alakası olur mu sanmıyorum
Fatosentez Doktorum hematoloğa danışmamız lazım doğum için tavsiye alıcam dedi de merak ediyorum bende
Beyzan Bebekbeklerkenn önemli olan sizin değerleriniz hematoloji doktoru da size tahlil yapar gerekirse takviye verir ama bu doğum şeklinizi etkilemez. İnşallah en sağlıklı şekilde kucağınıza alırsınız 🌸