Gamzeoztrk 6 Mayıs’ta sezeryan günümü aldım 🥰Anestezi doktorum sondayi uyusmadan önce odada takılıp amilyathaneye o şekilde indirileceğimi söyledi 🙄kendini kasmassan pek birsey hissetmessin dedi o şekilde sonda taktıran var mı acaba
Szeys Ogretmenim7 Ben spinal anesteziyle sezaryen oldum. Evet sonda takılıyor ama anesteziyi verdikten sonra taktılar benim. Hiçbir şey anlamadım. Zaten takarken sıkıntı. Çıkarırken hiç sıkıntı yok