Bekleyenler Aylinaylinn geç oldu sizin için galiba ama ben geçen gün yaptırdım. İşini çok iyi yapıyor bence. Çok net açıklamalar yapıyor. Ama bir tebessüm yok. Aşırı mesafeli soğuk kişilik olarak.
Aylinaylinn Bekleyenler evet gittim ben de dediginiz gibi cok soguktu ama isinin ehli oldugu cok belli
Sevo9090 Cok zaman gecmis üstünden ama mutlaka yazmak istedim. Alkan hoca daha once bir ameliyatimi yapti ve detayli ultrasonu da kendisine yaptirdim. Tek kelimeyle mükemmel bir doktor. Isinin uzmani ve en iyilerinden biri. Hatta benim icin en iyisi. Sabırlı ve cok açıklayıcı. Ayrica guleryuzlu biri. Ben cok gittim kendisine belki de samimiyetle alakalidir, ilk seferde soguk gelebilir. Ama harika bir perinatolog.