Kızlar bebeğim 2 haftadır doğum kanalında şuan tam 36+3 haftalık olduk. İki gündür ara ara sancılarım geliyor geçen hafta Nst de 35lerde sancı çıktı. Doğumdan korkmuyorum ama şuan eşim positiv ve karantinadayız 10 gün daha. Bu süreçte doğumum gerçekleşirse eşimi yanıma almayacaklar tek düşüncem bu 😔
Sizce doğum yakınmı desem elbetteki bilemezsiniz ama teselliye çok ihtiyacım var ilk bebeğim ve hep eşimle gideceğim diye odaklandım stres yapmayayım diyorum ama sancı geldikçe bi korku giriyor içime 😔
bu haftalarda bu şekil olup doğumunuz ne zaman oldu acaba?