Mugearslan merhabalar biz yeni doğum yaptık uzun süre kararsız kaldıktannsonra egepolde karar kıldık .Aslında Kentte yaptıracaktık ancak arada olan kontollrde Kentteki hemşireler çok ilgisiz geldi bize ,birkaç defa da egepole nst ye gittik hemşireler çok ilgili davrandılar.Herşey doğuma kadar iyiydi,ancak doğumla birlikte facia bir süreç başladı ,dikişlerim uzun sürdü o sebeple odaya geç gittim ,bebeği eşime bırakıp gitmiş hemşireler ağlatın diip ,ben gittim bebek odada ,bebeği verin diyorum hemşireye bi dk şu da var bu da var diyo vermiyo,ilk emzirmeyi yapıcam doğru düzgün gösteren eden yok acemi kozlar hep,bitğnngece sezaryen ağırlarından bakamadım ama o çocuğu nasıl beslediler neler yaptılar falan cidden çok kötüydü.Kesinlikle tavsiye etmiyorum.Kent daha mı ii olur bilemem ama en azından daha ferah bir ortamı var bşr de fotopraf çekimi de daha iyi muhtemelen her ne kdr paralı olsa da …Sağlıklı doğumlar diliyorum şimdiden,doktorum Prof.Yeşim Bülbül bu arada💐