Dün kürtaj oldum. Kürtajdan sonra dün kanamam oldu her WC’ye gidişte. Onun dışında uzanırken , otururken olmadı. Bugünse her WC’ ye gidişte gelmedi gibi bir şey 1-2 damla o kadar. Sancımda kürtajdan 1-2 saat sonra oldu daha olmadı.Bu normal bi durum mu? Pazartesi kontrolüm var. Normal adet günlerimde de öyle çok kanamalı geçmiyordu. Rahat geçiren birisiydin. Bunun da etkisi olmuş olabilir mi?