fethiyeli48-48 https://ibb.co/XFwDK1p https://ibb.co/8m4KDjG Uygulamada yaklaşık 10 kişi gülsen Mustafa da dahil herkes erkek dedi ama kızımız oluyoooor🤩😂 öyle bi şartlamışım ki kendimi gülsen Mustafa herkes erkek dedi diye sok sok olduk
metehaninannesiii fethiyeli48-48 kadın %100 şeklinde kesin bu demiyor ki böyle demeniz sacma olmuş ama yine de hayırlı olsun
Bebek9898 fethiyeli48-48 yanıldıgı icin mi sevindin yoksa kız olacagı için mi? O kısmı anlayamadık? Sorarken herkes başlıklar acıyo gülşen mustafa diye yanılıncada büyük olay gibi oo yanıldı diye post acıkıyor İyilikten maraz doğmakmı bu? Bizemi yanlış lanse ettin?
Burcunuz fethiyeli48-48 aynı bizde öyle olduk herkes doktorum bile başta erkeğe benzjhor dedi 3 hafta sonra kızımızın olduğunu öğrendik
Minikkelebekrg Bana da erkek dedi ama kız istiyorum inşallah benimde kızdır haftaya kadar beklemem gerek öğrenmem için😅
fethiyeli48-48 Minikkelebekrg valla bize herkes erkek erkek dedi bi kişi bile kız demedi sok olduk valla elhamdulillah rabbim sağlıkla gelmelerini nasip etsin bunlar hiç mühim değil
fethiyeli48-48 metehaninannesiii yok kuzum o anlamda değil ya takılıyorum ben tabiki kesin konuşmuyor ama herkes erkek deyince kendimi şartlamışım bide hep biliyo ya gülşencim o yüzden şaşırdık 🌿
orkidehaniimm Tahmin işte %100 şu olcak demiyor yanılabiliyor da tabiiki sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸🙏
fethiyeli48-48 orkidehaniimm öyle tabi kuzum ama daha yanlış çıkan birini görmedim ya ondan sok oldum biraz 😂 yoksa kötü bi şey değil tabiki kesin değil Gülşen’in dediği 💜
fethiyeli48-48 Bebek9898 yok canım tabiki kız olduğu için seviniyorum yanlışa mahal verecek bi şey yok ortada yanılması diye bi durum yok ortada sadece erkek diye düşündüğümüz için şaşırdım ve dile getirdim yoksa hiiiç bi sıkıntı yok cekelemeye gerek de yok
fethiyeli48-48 Bebek9898 amiiin amiiin canım benim sağlıkla gelsinler en önemlisi bu gerisi Mühim değil .
orkidehaniimm İlk bakışta cidden tuhaf anlaşılıyor😅 ama tamamen kendini gülsenin yaptığı tahminlerin %80i doğru çıktığı için erkeğe şartladın normal olarak ister istemez kız çıkında da çokça şaşırmış olabilirsin aslında yanlış anlaşılcak hiçbişey yok yazıda☺️
fethiyeli48-48 orkidehaniimm yok kuzum heralde biraz yanlış yazmışım ifade etmişim o yüzden sanırım yoksa hiç bi problem yok :)
marbling10 fethiyeli48-48 bebeğiniz hayırlı olsun inşallah. Ama şu tepkiyi çok manasız buluyorum. Doktorlar bile yanılıyorken burada söyleyenlerin yanılmasına nasıl şok olabiliyorsınuz? Adı üstünde insanlar tahmin yapıyor sanki açıp bakmış gibi sorumluluk yüklüyorsunuz.