Bencede hazımsızlığın bu ilaçlarla bir alakası yok bebislerimizle alakası var artık büyüdükleri için bağırsaklarımız sıkışıyor daralıyor çok normal sindirime yardımcı şeyler yeyin eğer çok zor durumda olursanız ilaç veriyor doktorlar ben duphalac kullanıyorum