EbrarBostanci-81 https://www.bymecitpijama.com.tr/by-mecit-5027-baskili-sabahlikli-lohusa-gecelik-takim Bende bunu düşünüyorum ama karar vermedim henüz 🙈
Nisasomek İnstagramdan sipariş verdim o kadar güzel geldiki ben çok beğendim sizde bir bakın isterseniz 🥰 adı @bibulittlee kalıplar baya genişmiş kilonuzu felan söylerek alın ☺️
esra572 seda_00 bende kinamda böyle bir bindallı giymistim 🤠 yanlış anlama zevk tabi ama fazla abarti geldi bana güle güle kullanın
gulin-35 Seldaack bı tane dortlu takım aldım ıkı tane de onden dugmelı kısa kollu aldım evde gıymek ıcın
Ebreva Seldaack henüz almadım ama kısa kollu veya askılı tercih edeceğim ilk doğumumda çok terlemiştim ben 40ım çıkana kadar bu birde yaza geliyor hepten yanarım herhalde