Zey00 Alara005 bugün doktor kontrolüm vardı 2 saatte bir 10 defa hareket etmesi lazım dedi. Benimki gece gündüz hareketli maşallah doktora dedim herhalde hiç uyumuyo diye anne karnında çok uyumaz dedi 50 60 dk anca dedi.
miskokulum1 Alara005 benim ki aşırı derecede hareketsiz malesef ☹️ bırakın günlük sayı tutmayı, bir defa hareket etse benim için büyük nimet ☹️
KezibanUan Alara005 doktor bana günde 10 hareket hissetmen lazım dedi. İlk bebeğim çok fazla hareket etmezdi bu çok hareketli 🤗
Cimen_bebek Alara005 Doktorum dün söyledi. 7.aya kadar gunde 1 kere hissetsen yeterli ancak 7.aydan sonra günde 10 defa hissetmek zorundasin normali budur dedi.
Sevinc24 Zey00 bu internette de yazıyor ama ben inanmıyorum 2 saatte 10 hareket hiç sayamadım öyle olsa zaten doktorlar günde 10 hareket yeter demez var mı gerçekten 2 saatte 10 hareket eden ve düzenli olan bu şekilde
Zey00 Sevinc24 belkide ediyordur biz fark etmiyoruz. Ben gün içinde hareketli olduğum için sayamıyorum sert hareketlerini hissediyorum. Minik minik illa hareket ediyodur bebişler :)
Dilangunes Alara005 Vallahi 2 saatte 10 hareketmiş bilmem neymiş ben 27 haftalık oldum günde 1 kere etse şükrediyorum her hafta acildeyim bebekten bebeğe değişiyordur