ecemmp- Kizlar bugun seker tarama testi yaptirdim ac karnina 50mg 135 cikti sonucum doktorum sorun yok dedi ama gene de kafam takilmadi degil aranizda sonucu boyle cikan var mi acaba
Sarew ecemmp- ben 75 mg yaptırdım ve bende gebelik sekeri çıktı sizin sonucunuz gayet iyi bencezaten 1. Saat 140 altı 2.saat 120 altı olması lazım yüklemeden sonra
svdmm16 Ben de bugün gittm ama tansiyonum 4 e düştüğü için doktor yapmaktan vazgecti 🙄 tokluğa bakacak sadece. 140 ın üzernde olması sorun diye biliyorm seninkide sınıra yaklaşmıs dikkat et tatlıdan uzak dur derim