Mamacitaa5 21+2′yim ben de. Dün tetanoz oldum, geçen hafta 20+1deyken de detaylı ultrasona girmiştim. Ense kalınlığından dolayı riskli çıktı. Alışveriş olarak da sadece yenidoğan tulum hariç hiç bişey almadım. Tahmini doğum tarihi de 8 eylül görünüyor.