Yarın detaylı ultrasona gireceğim inşallah , aşı da 22 haftadan sonra olacağım sağlık ocağındaki hemşire aşı günleri o zamanlara denk geliyor dedi , henüz bebeğe birsey almadım malum genelde evdeyiz bu yasaklardan sonra başlarım inşallah , sagsaglim evlatlarımıza kavuşuruz