ygmr1992 sizi yanlıs yönlendirmeyeyim, mutlaka kullanmadan önce doktorunuza danısın. ama suan kullanmayın. cünkü kasılmaları arttırıp erken doğuma sebep olur mazallah. bana doktorum ve eben 35. haftadan itibaren 1 bardak, 37 den itibaren ise maksimum 3 bardak olacak sekilde tüketebilirsin dedi. kesinlikle öncesinde baslamamak gerekiyor aman dikkat.