gozdetrkz Selam kızlar kola dan vazgeçemeyen bir benmiyim acaba hamile kaldığımdan beri içmemeye çalışıyorum ama bu ara günde bir bardak içmeden duramıyorum 😔
Adakumsal2018 gozdetrkz onun yerine meyveli soda iç, zararını geç çok aşırı şeker var allah korusun şeker falan çıkar
Busucan gozdetrkz Ah ah heleki ilk zamanlar bulantıma o kadar iyi geliyodu ki vazgecmem imkansızdı azaltsam da hala içiyorum 🤭
FatmaSalamBayram gozdetrkz Ay kötü etkilemek istemem ama benim bir tanıdığım 9ay boyunca içti o çok severdi. Maşallah 2 kızı da turp gibi.
Tunti gozdetrkz ben de öyleyim canım zor tutuyorum kendimi bıraksalar litre litre içeceğim o yüzden çok canım çektiğinde eşime söylüyorum o bardağa çok az koyup veriyor ben de nefsimi köreltiyorum ama 2-3 haftada bir anca
gozdetrkz Adakumsal2018 valla keşke yapabilsem İnan aklıma getirmemeye çalışıyorum ta ki yemeğe kadar 😊
MerveTaer Ben 7 aydır ağzıma gazlı içecek sürmedim meyveli sodada zararlı şeker var en iyisi doğal maden suyu mineral bakımındanda zengin o yüzden öneririm ben aklıma geldikçe içiyorum
Glmgkcmm Canim en aza indirgemeye çalış ama dedigin gibi kolay olmuyor ben bile her gorudugumde iciiyorum 8+6 dayim bende ister istemez oluyor bunlar sigarali ortamda bulunuyoruz canımız zararlı şeyler istiyor rabbim korusun bebeklerimizi
gozdetrkz Glmgkcmm ah canım keşke hemen kestirip atabilsek şekerden korkuyorum inş en kısa zamanda tiksinirizde içmeyiz
gozdetrkz Tunti 2-3 haftada birse iyi ben aklıma gelince içmezsem aklımdan çıkmıyor başka bişeyle uğraşsam bile 😂