Dilara0638 Erturk kişiden kişiye değişir benim 7.haftada başlamıştı 9.haftada geçmişti mesela ama genelde 12.haftadan sonra azaldığı söyleniyor
Ilkayy Erturk benim 11 haftada yoğun kanamam oldu şuan 13+2 yine hala riskim var arada lekelenmelerim geliyor bende çok merak ediyorum ne zaman bitçek diye az bişey yürüsem kanama geliyor
merveklyc Erturk Kişiden kişiye değişir canım ama korkma çoğu kişi geçiriyor düşük tehlikesi bir tanesi de benim.5 haftalıktan 7 haftalık olana kadar hafif kanamalarım oldu fitille iğneyle geçti şimdi 27 haftalık olduk bol bol dinlen ilacını aksatma 🌸
Madinanin-Annesi Erturk 12 haftadan sonra doktor zamanla gececek amma dikkat et demisdi iliskide sona kadar yasak.Yani ben aslinda 7 ayimdan sonra tam rahat olmaya basladim
Erturk Dilara0638 benim 2 hafta önce lavaboya girdiğimde 1 2 damla kan geldi akşam hemen acile gittik progestan fitil verdi onu kullanıyorum. 8+5 haftalık hamileyim. Korkuyorum sürekli
Dilara0638 Erturk İğnede vurdu mu canım benim iğneden sonra dış kanamam kesildi içerideki de progestanı kullana kullana geçti
Erturk Dilara0638 yok iğne vurulmadim ama o gün 1 2 damla kan geldikten sonra çok şükür bidaha kanamam olmadi ama hala progestan fitili kullanıyorum
Dilara0638 Erturk tamam canım o zaman progestana devam et hiç aksatma zamanla geçecektir inşallah bu süreçte bol bol dinlen ağır kaldırma çok iş yapma
Erturk Dilara0638 öyle iş fln yapmıyorum haftada 1 ev süpürüp toz alıyorum. Sadece yemek yapıyorum başka da bisey yapmıyorum zaten
Ksaydun Erturk mecburen canım ev temizliğidir yemektir onlarla ugraşiyorum şuan yerleşme kanamam olmadı ama daha
Erturk Aylinsemih şu anlık kanamam yok şükür. Insallah olmaz daha ya korkuyorum sürekli lavaboya girip kontrol ediyorum
Aylinsemih Erturk benimde daha yok kanamam ama sürekli yatıp dinlenmek gerekiyor yemek bile yapmicakmisiz