ayseltatli Merhaba hanımlar 😇 15 haftalık hamileyim kızım olacak inşallah 🙏 heyecanla ilk hareketini bekliyorum 🤭 siz kaçıncı haftanızda ilk hareketini hissettiniz ?
co2041 ayseltatli ben de 17. haftadayım ultrasonda doktor kıpır kıpır diyor ama ben daha hiç hissetmedim sabırla bekliyorum 3-4 hafta daha zamanın var dediler😄
Masalimiz28 ayseltatli 24+2 olduk ilk hareketini 17 haftalıkken hissetmeye başladım çok ama çok hareketli ve çok tekmeler atan bir kızım var fakat dışardan hissedilecek kadar değil biran önce o anlara gelmeyi istiyorum 😂
nilnaib ayseltatli 17. 2 günlükken pıtpıt iki kez seğirme gibi hissettim ben üstünden bikaç gün geçti çok nadir aynı şekilde seğirme gibi bi his ❤️
ayseltatli Krizantem_ Aslında zayıfım baya bu aralar hissederim gibi geliyor ama bilmiyorum inşallah hissederim hemencik 🤭
ayseltatli nilnaib geçenlerde tarif ettiğin gibi birşey hissettim bende ama bebek miydi emin olamadım
ayseltatli mujdezengin ilk gebelikte herkes o zamanlarda hissedildiğini söylüyor demek ki biraz daha beklememiz gerekiyor 🤷