Nlfrylmz Merhaba, yürüyüş yaparken aniden ellerim şişti. Bu normal mi acaba. Doktoruma ulaşamadım şuan bilgisi olan yazabilir mi.
Pambix Normal canım benim hamile olmadığında bile uzun yürüyüşlerde ellerim şişer karincalanir gibi de olur…ellerini parmaklarini oynat yürüyüş esnasında mutlaka kan akışı gitsin ödem olmasin
Nlfrylmz Pambix internette hamilelik zehirlenmesi yazınca korktum açıkçası. Teşekkür ederim içim rahatladı 🙂