Damlacik Kızlar selam , kendi isteğimle spinal sezeryan olacağım 38+4 de çok heyecanlıyım 4 mayısta sabah 09:00 da kızımı kucağıma alırım inşallah 🙏😀
Turunculimon Damlacik gözünüz aydın 🤗 sağlıkla kucagınıza alın inşallah. Özel değilse neden kendi isteğinizle böyle bir karar aldınız? Eleştirmek için sormadım bu arada. Bende olabilirim çünkü
Damlacik Turunculimon çok korkuyorum kendime güvenmediğim için doktorumla böyle bir karar verdik canım ❤️