Reyyan_21 Reglüm 11 gün geçti 8 gün geçtiği zaman gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı dikkatli bakıldığı zaman belli oluyor bugün kan verdim beta 1.20 hamilemiyim bana bilgi verin lüften😌
Babyiveannesi Reyyan_21 benim adetim 11 gün geçtiği zaman test yaptım silik çizgi çıkti canım sonra kan verdim kan değerim 34 çıkmıştı şuan 10+2 haftalık hamileyim
Elifkylc Reyyan_21 benim de 6 gün gecikttiğin de kan verdim 6 çıktı beta bugün de verdim yarın sonucu alıcam
Reyyan_21 Babyiveannesi Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 1 şubatta kürtaj oldum 9 haftalık bebeğim düştü 2. Düşüğümü yaptım henüz bebeğim yok şimdi ise doktorum 1 hafta sonra tekrar test yapalım diyo geç döllenmede olabilir diyo 1 hafta beklicem değerim yükselirse eğer hamileyimdir inşallah🙏🤲🥰
Babyiveannesi Reyyan_21 canım inşallah rabbim gönlüne göre verir içini ferah tut aşkım çünkü benimde iki dusugum oldu Seni çok iyi anlıyorum Allah’ım çocuk isteyen herkezin kucagini boş birakmasin sen yinede bu sıralar kendine dikkat et