PervinAkkoyunlu kendini strese sokup uzme bos yere 😊 bende 12.haftada yaptidigimda 3.6mm olcu amniyosentez dedi nifty dedi birsuru sey soylediler hic birisini yaptirmadim detayliyi bekledim ve cok şükür Allah’a gayet saglikli dedi . Suan 34haftaligiz . İkili tarama testleri olasilik uzerine gerceklesen testler . Hele birde devlete yaptirdiysaniz buyuttukce buyutuyorlar . Kesin sonucu detaylida alacaginiz icin kafaniz rahat olsun o zamana kadar . Bebeginizi de stresinizden etkileyip huzursuz etmeyin emin olun o daha zararli 🙏 Allah yardimciniz olsun …