Selam kizlar bugun kontrolum vardi oglum 38 ile uyumlu cikti normalde 37+3 gunluk boyu 50 cm kilosu 3.300 cikti. Nst de sancim cikti doktor tatli birşeyler ye tekrar nstye gir ona göre alttan acilmaya bakicam dedi bnde bi sevinc bi mutluluk cunku bi kac gundur kasilamlarim siklasmisti nstye girip cikana kadar oglen arasi oldu ogleden sonra gosterdim benim umutlar fos cıktı nstn guzel haftaya tekrar gel alttan bakmicam dedi😐