Tazeeanneee Merhaba hanımlar size bir sorum olcak benim ilk gebeliğim bugün kontrole gittim doktor kesenin yanında kan birikintisi gördü iki tane iğne verdi kanamam akıntım vs yok haftaya tekrar gel dedi bu şekilde gebeliği devam eden veya sonlanan var mı acaba