Daha 2 gün önce ilk dozumu yaptırdım bende 20. Haftamızda :) ilk gece bi sızı oldu. Böyle kas ağrısı gibi daha çok. Ama bol buz kompresi yaparak uyuşturdum ve öylece uyumuş kalmışım. Dün sadece aşı yerimde, bir yere vurmuşum da çürümüş gibi bir acı vardı. Bugün çok şükür bir şeyim yok :)