Cevaplarınız için teşekkür ederim 🌸 Ben bir sefer düşük yaşamıştım yıllar önce test yaptım meğer 6 haftalık hamilelik varmış hemen doktora gidememiştim bir sabah kanamam başladı ve doktora gittim üzüm gebeliği dedi düşük başlamış kürtaja alıyoruz seni hemen kanda zehirlenme olmuşmutu ve sonrasında kürtaj oldum 1 yıl ara vermemiz gerekiyordu. Şimdi tekrar düşünüyoruz bebek inşallah Allah’ın izni ile bizimde bir bebeğimiz olur ve isteyen herkese nasip etsin 🙏