merhaba bayanlar fikrinize ihtiyacım var eşimle beraber ortak bir karar almıştık kız olursa ben erkek olursa o karar vericekti isme basta 3 isim vardı aklım da Eslina ,hüma , asel. asel çok tercih ediliyor diye vazgeçtim eslinanin anlamı: internette yazılana göre takva ile yaşayan günahtan kaçınan ama bu yanlış bir anlammış asıl anlamı güzeller güzeli demek mis bu anlam da koru değil ama diğer bildiğim anlamın olmasını tercih ederdim.
hüma : mutluluk saadet devlet kuşu demek.
hüma benim içime daha çok sınıyor ama eşimin akrabalarında olduğu için pek içine sinmedi kısa buldu. benim hüma hoşuma gidiyor ama içine sinmesini de istiyorum eslina mi daha güzel hüma mi ? yoksa eslina hüma mi ? fikirlerinize ihtiyacım var 🤔