Muge01 Çok fazla kola içmek ıstegım oluyor arada ıcıyorum cok sık olmamak sartıyla sizlerdede oluyor mu durum umarm bı zararı olmaz 🤲🏻😣
Melike Muge01 Normalde kola içmeden durmam ama hamileliğim boyunca hiç içmedim. bebeğe gaz yapıyor diye biliyorum içmemenizde fayda var 🌸
Znrr Muge01 5 6 kere içmişimdir hamileliğim boyunca oda yarım çay bardağı ile. Sadece nefsimi köreltmek için içtim. Fazla tüketmemek şartıyla bir problem olacağını sanmıyorum.
ipekeylul Muge01 abartmamak kaydiyla icebilirsin canim bisey olmaz hergun de icme yani ben kızıma hamileyken beslenmeme hic dikkat etmeden ne varsa yoksa yedim kola cips cekirdek abur cubur ozellikle kola ve asitli icecekleri. Sonuc olarak cok gazlı ve kolik bi cocugum oldu hic gaz atamazdi simdi 37+3 haftalik hamileyim toplasan 10 bardak kola icmemisimdir
ebrr1048 Muge01 normalde asla içmezdim tadı çok kötü gelirdi ayran içerdim başka bişey içerdim şimdi kokusu bile o kadar güzel geliyo ki kafama dikip içsem çok mutlu olurum 😂 arada yarım bardak içiyorum ama tabiki sık sık değil
Elcnbykckr Melike kola içmekle bebeğin gazlı olması arasında asla bir bağlantı yoktur. Kolanın genel olarak şeker oranı kafein oranı yüksek sağlıklı değil. Ki bir bardaktan hiç birsey olmaz. Anca kolanın gazı anneyi rahatsız eder bebekle alakası asla yok
berilkus Elimde değil, içiyorum. Hamile değilken canım bu kadar istemezdi, gazoz içerdim ama şimdi dayanamıyorum. O siyah şey nasıl nasıl bu kadar ilgimi çekiyor anlamıyorum.
Mucize_ ipekeylul 14 haftalık oldum ama şu iki gündür bende cipse dadandim 😂 yedikten sonrada pişman oluyorım tabi
Mucize_ Çok severim eşim karşımda içiyor 😀iftarda bende ayran kefir filan ama acayip kola canım istiyor 14 haftalık oldum bir kere bile içmedim korkuma
Babyhappy58 Muge01 bende bunu anlamıyorum kızlar neden bu kadar sakınıyosunuz bırakın akışında yasayın canının cektiğini yiyememek değil ki hamilelik istediğini yiyebilirsin drlar sadece her gün yemiyorsa içiyorsan bi sakıncası yok diyo lütfen yapmayın allah askına sakındıgınız göze çöp batar
Morcivert07 Babyhappy58 kesinlikle haklısın 1 hafta önce doğum yaptım 2 hamileliğimdede istediğimi yedim. Doktor acı yeme miden kötü olur dedi baktım kötü olmadı yedim🤣 aklımda hiç bişey kalmadı. Kolada içtim şarküteri ürünleride yedim. Ama dikkat etmek lazım özellikle doğumdan snra. Hamilelikte Gazlı bişey içmek doğumdan snra bebeğe gaz yapmaz. Ama emzirirken içmek gaz yapar ona dikkat ettiğimiz sürece hiç bişey olmaz.
Seydaakoluk Kola ya dayanamıyordum normalde eşim izin vermiyor arada nefsimi köreltmek için çok az veriyor hamileliğimde kola yönünden zorlandım şimdi havlar da ısınıyor nasıl canım istiyor anlatamam ama bebiş için tutuyorum kendimi ☺️
Asyaayaz1 Abartmamak şartıyla içiyorum bu kadar şeylere takılmamamız lazım en sağlıklı şeyin bile sonuçta fazlası zarardır 🤷♀️
Babyhappy58 Morcivert07 valla buda benim ilk çok şükür hiç bişey den geri koymadım kendimi koyan arkadaşım vardı onu bile çıkardım hayatımdan yani sinir oluyorum ye kardeşim istediğini doy ye iç emzirirken yiyeceğin seyler zaten belli hamilelik hapis cezası alıp müebbet yatmak değil ya dr un yapma dediğini yapmadım yeme dediğini yedim bişeyde olmadı dr um da yemiş hamileyken yani bu kadar büyütmedin kötü bişey söylemiyorum kendinizi kısıtlamayın tartışma olarak da söylemiyorum yiyin yiyebileceğinizi..
Denizcyc Canımın istediği her şeyi yiyip içiyorum. Her öğün kötü beslenmedikten sonra arada bir sorun yok bence. Avokado da yiyorum hamburger de 😂
Muge01 İçimizin yangını anca kola kesıyor bu hamılelıkte cok ıcım yanıyor kola o yuzden galıba canım ıstıyor
mucizemsin-21 Muge01 bana doktorum günde bir kutu kola içebilirsin dedi ben sormadan ama bazen abarttığımda oluyor çok seviyorum çnküü🙄
Ys35 Bazen çok içerim geliyor içim yanıyor içiyorum tutamıyorum kendimi ilk zamanlar çok dikkat ediyordum son zamanlar saldım galiba 😞
Kvsraykt Muge01 ben normalde hiç gazlı içecek sevmem ama niyeyse canım çok istiyor 2 kere 1 bardak içtim sadece