aslannaz21 Gulfidan49 31+4te 1.900 dü sizinse gayet guzel kilosu bu haftalarda hizli kilo almaya basliyor
Denizss Gulfidan49 Benimki biraz fazla yazmayı çok doğru bulmuyorum artık gebelik şekerim falan yok ama bebek uzun kilolu herkesin bir olmuyor sende kıyaslama kafana takma sağlıklı olsun yeter inşallah🤲🏻
Gulfidan49 Meralrabiamhmt 32+4 cıktı ultrasonda gayet iyi dedi ama aklıma takılan su geçen hafta 31 de 1900 demişti yanılma olabiliyormuş pozisyonla alakali
Meralrabiamhmt Gulfidan49 cnm ultrason net kılo gostermez 200 300 gram artıyo bebek kılosu kafana takma kıloyu saglıklı olsunda kılo her zaman alınır
Gulfidan49 aslannaz21 benimde 31 de 1900 du bugün 1830 gr dedi boyu 44cm ultrasonda yanılma payı yüksek oluyormuş öyle dedi doktor