JrAnnesi Merhabalar hamişler🤰🏻Tetanoz aşısı oldunuz mu? Kaçıncı haftada Kaç doz oldunuz? Ağrı ve ateşiniz oldumu? Ne tarz bir ağrıydı?
Minikturtageliyor JrAnnesi 1. Dozumu 20. haftada oldum 2. Dozumu 6 mayısta olacağım, ateşim çıkmadı ama benim ağrım çok oldu ☺️
turkankrbyk JrAnnesi ilk doz 21. Haftada oldum ikincisini 25 te olucam. Ateş falan olmadı ama gece kolumun ağrısından uyuyamadım 2 aksam ama herkeste aynı belirti olmuyormuş bazılarının acisi olmamış ne güzel 🤷♀️
Aysun1983 JrAnnesi 21ile 25. Haftam da oldum ilki baya ağrı yaptı ama ikinci beni çok şaşırttı hiç denecek kadar azdı ağrı
Asyaayaz1 İlk doz 22 de oldum ikinciyi yarın olucam 26+1 hiç ağrı hissetmedim çok Şükür ağrır belki diye eve gelir gelmez buz koydum oda iyi gelmiş olabilir 🌸
DenizSayer JrAnnesi evet oldum çağırmadıkları için burdaki şartlardan kendim gittim 18 haftasında 2 doz kaldı onada haftaya gidicem 23 haftasında olacak 1 dozda ilk gün çok ağrı yoktu diğer günler ağrı oldu oda çekilmeyecek derecede ağrı değil
[silindi] JrAnnesi ilk hamileliğimde olmuştum canım iki doz olarak ilki 20. Hafta ikincisi ise 25 olmuştum hiç ateşim çıkmadı hiç ağrım olmadı kolumu kaldıramadım bebeğim oynamadı vs diyenler olabilir ama yüksek ihtimalle psikolojik aşıyla ilgisi yok
bademsekeri42 JrAnnesi 1. Dozumu 17 de 2. Dozumu 22 de oldum ilk vuruldugunda ağrı acı hissetmedim akşama doğru ağrı ve şişkinlik oldu 3-4 gün sürdü 2. Sinde o kadar ağrı olmadı sadece bir gün oldu geçti
JrAnnesi bademsekeri42 çalışırken bayağa zorlayacak sanırım. Bir sonraki aşıyı cuma akşamı olmakta fayda var sanırım.
Aysun1983 JrAnnesi o kadar korkarak gittim ki ayaklarım hep geri çekti ama zorunlu olunca el mahkum gittim 😁sonra ay boşa stres yapmışım dedim tabi
Periwashere 22de 1.doz 26da 2.dozu olacagim. 20.haftadan sonra olunmasi tavsiye ediliyor. Hic ağrım olmadi her bunye bir degil, relax olun
Monarosaa JrAnnesi 20.haftamda oldum ilk dozu 2.doz için tarih verdiler vururken de hiç hissetmedim sonrasında da hiç ağrım sızım olmadı 💁♀️😊