Baharserhan eveet ilk bebeğim yolun çok başındayım ve sürekli araştırmalarla geçiyor günüm doktorum çok sabırlı sağolsun sürekli iletişim halindeyiz😂 senin ilk mi? Kendini hiç sıkıntıya sokma bence bebisin nasıl gelmek istiyorsa ona bırak hangisi senin ve bebeğin için iyi olucaksa o olur umarımm☺️