Papatya0707 canım geçmiş olsun. Bende 2 kere opu yapıldı rezervim az olduğu için. İlk yumurta toplamada bi sorun yaşamadım büyüdüler hemen 224 doz gonal f, 75 menapur kullanmıştım. 2.opu da da aynı şekilde tedaviye başladım fakat kontrole gittiğimde yumurtalar büyümüyor dedi doktor . Ve dozu arttıralım gene büyümezse o zaman iptal ederiz dedi. 225 gonalf kullandım gene menapur ü 150 doza çıkarttı. Sonra yumurtalar büyümeye başladı çok şükür. Demem o ki dozları neydi kullandığın ilaçların? Ve doktor doz arttırmayı düşünmedi mi hiç? Çok korkmuştum bende neden büyümüyorlR diye . Stres yapma ama keşke doz artımı yapıp da bi deneseydiniz gene büyümezlerse o zaman iptal etseydiniz.