Siibeell “doktoruma sordum tutma dedi ama bir çok rahatsızlığıma rağmen tutuyorum” postundan bahsediyorsanız eğer tamamen tiye almak için açılmış bir post, dışarıdan ne kadar garip gözüktüğü görülsün diye. O kadar araştırma zahmetinde bulunmuşsunuz posta girip okusaydınız keşke biraz. Çok gördük çünkü burada ölüyorum bitiyorum kanım düşük demirim yok doktorum tutma dedi ama tutuyum mu postlarını. Sadece farkındalık maksatlı açılmış bir tartışmaydı kısacası.