Miralinda vermenize gerek yok, odaya geldiğinde siz isterseniz giydirirsiniz. Eldiven şapka olsun yeterli. Sonra bence bebeğe ayaksız bir şey giydirin. Benim hastanemde ara ara gelip şekerine baktılar topuktan, bebeği sürekli pijamasini çıkartmaktansa çorabı çıkarıp kan aldırmak daha rahat oluyor. Tavsiyem nacizane 😊