Kubracolakkk Erken doğum olarak nitelendirdiğimiz hafta kaçıncı haftadan sonra ‘erken’ olmuyor risk kalkıyor?
SeherHidayet Canım şuan 36+3 oldum doğsa artık erken doğum demiyoruz dedi doktorum hatta artık her şey olabilir dedi işte ağrıyı anlattı
Mrvbsk Litaretüre göre 37. Haftanın altı prematüre ( erken doğum) olarak geçiyor ama 36. Haftadan sonra risk kalmadığını söylüyor doktorlar. Artık bebekler eskisi gibi değil anne karnında çünkü . Folik asitler vs. Sürekli takviyeli büyüdükleri için daha önce gelişiyorlar.