Elif311 lmerveeeel Aynen benden de 😅 benim doktorum 3 kilo olsa yeter dedi gayet iyi dedi bana sonuçta genlerde etkiliyor ayrıca sağlıklı olsunlarda yani kilo ile sağlık olunmuyor dediğim gibi öğlen bir kase yoğurt yer çok fark ediyor yaa banada arkadaşım demişti
ogrencianne35 lmerveeeel bizde 31haftada gittik 1800 du ama uzulmeyin her bebegin gelişimi aynı olmuyor kimi beslenmiyor anne ne kadar kilo alsa da kimi de hiç yiyemiyor 9 ay serumlarla geçiyor bebek kilolu oluyor canı sağ olsun çok kilolu olması da iyi değil
lmerveeeel ogrencianne35 ne kadar doğru söyledin kız kilo olsun diye hiç ağzım boş durmaz ama işte iki hafta geriden geldiğini söylediler çok şükür sağlıkları yerinde ya o bize yeter doğduktan sonra cabuk büyürler zaten 🥰
Secilsac Benımde 30+4 de 1664 gr dı de sadece 3 gün önde dedı gecmiş haftalarda kilosu hep1 -2 hafta öndeydı bu hafta neden böyle oldu anlamadım 🤷♀️
lmerveeeel Secilsac canım bazen bebeklerin kilosu hızla büyürken bazende duruyo çok az kilo almış kontrolden kontrole değişiyo takma kafana hızla kilo aldıkları dönemlerdeyiz sağlıkla kucaklarımıza alalım da doğduktan sonra güzel büyürler inşallah 🥰
Busra0710 lmerveeeel canım hiiiiçç stres yapma, sonuçta gelişiminde sorun yok. Az kiloda da olabilir, sen düşünme bunu. Vesvese yapma boşa.iki üç hafta geriden giden bebişler var. Kilo yapıcı şeyler ye.kavrulmamış badem, muz, tam yağlı kaşar, süt
lmerveeeel Busra0710 çok şükür canım sağlığı yerindeymiş bizimkideniki hafta geriden geldiği için kilosunu biraz az buldular dediklerinden daha sık tüketmeye başladım cuma kontrolümüz var birazda olsa faydası olur diye düşünüyorum bide doktor amcamız bize dediki benim bebiş anasına cekmek istemiş anası gibi ufak tefek olmak istiyomuş napalım 🤣🤣