ebrr1048 Kızlar aşıyla ilgili öyle şeyler duydum ki çok acıyo kocaman iğnesi var vurulunca 1 hafta kolunu oynatamıyorsun falan diye 😅o kadar korkarak gittim ki aşıya iğneden korkan biri olarak ama o kadar küçük bi iğne ki vurulurken de hissetmedim sonrasında da bi ağrı olmadı 1-2 dk bi ağırlık oldu sadece kolumda sonrasında herşey normal 😃 hemşireye söyledim çok korkuyorum bana böyle böyle dediler diye siz zaten birbirinizi örgütlüyorsunuz ondan korkuyosunuz dedi korkulacak hiç bişey yokmuş merak etmeyin ☺️
Mom089 ebrr1048 hahahahha 😂 birbirinizi örgütlüyorsunuz doğru söz 😂 acıyor şimdi vurulurken allah var, aslında acı değil de ilaç yakıyor.. kas gevşetici iğneyle aynı🤷🏼♀️ aman bee kadınlar hamile kalıyor çocuk doğuruyor tetanoz da kimmiş 😂
Znrr ebrr1048 kocaman iğnesi yoktu ben vurulurken. Sinek ısırığı gibi anlık bir sızı giriyor sadece. Sonradan oluşan ağrı kişiden kişiye değişiyor ben sadece kolumu bi yere uzatınca hafif bi ağrı giriyordu onun dışında günlerce süren bi ağrım olmadı.
depsizoo ebrr1048 bi laf var bilirmisin erkeğin şeyini yemekten korkmuyosun küçücük iğneden korkuyosun diye 😁 bizim orda öyle diyorlar iğnenin nesinden korkuyosunuzki
Zeynep_ayaz ebrr1048 bugun 2inci dozumu vuruldum 😁😁 sinek isirigi kiz 3 gun agrisini cekiyorum o kadar 😁😁
Asyaayaz1 Kesinlikle bende korkarak gitmiştim ama tamamen bünye meselesi hiç ağrım sızım olmadı kendime güldüm sonra neden kafama taktım diye :)
Mom094 Mom089 yok ilaç da yakmıyor ben vuruldum iki saniye içinde ilacı enjekte edip bitirmiş bile ben de o kadar korkuyordum ki bumıymış dedim. Ertesi gün biraz kolum ağrıdı o kadar ilaç yakmıyor yani
Mom789 Ben çocukluğumdan beri iğneden korkan insan oldugum için hala kan alınırken tüm semt ayağa kalkıyor ağlamamdan, iğneyi gördüğüm an acıyacak diye başlarım zirlamaya 😂 ondan kaynaklı aşı da yaptırmadı insallah sıkıntı çıkmaz zorunlu değilmiş zaten
ebrr1048 Mom789 korkulacak bişey yok aşı ameliyatta yada herhangi bi duruma karşı senin sağlığın için korksan da yaptırmalısın ☺️
ebrr1048 depsizoo iğne kırılacak içine kaçacak damarlarıma gibi geliyo 😂😂komik ama gerçekten bunu düşünüyorum 🙈
Mom089 depsizoo hahahahahaha 😂 ay çok güldüm yaa 🤭🤭 ben de ameliyattan falan hiç korkmam ama iğneden korkarım.. ha bir de şey var iğne zevk vermiyor 😂😂😂😂😂
Zeynep_ayaz ebrr1048 ben 1 de de korkmamistim sinek isirigi nedirki 😁 ondan korkan dogumdan daha cok korkar 😄 cnnnm
Feyzablbl ebrr1048 2.günüm … Allah’im canım tatlı değilse abartmıyorsam bu nediiiir dün gece uyuyamadım ne pis bir şeymiş ya kol hareketi bu kadar izdirap verir miymis yaa en sevdiğim sağ kolum pert arkadaşlar 😀 Sol yanına yatmayı sevdiğim için sağ kol feda edildi bunu düşünün de kol feda edin siz de 😀
Feyzablbl ebrr1048 ekyorum:Ben bir de iğneden korkmazdım , hemsire de hissettirmedi nerdeyse. Eliniz hafifmis tesekkurler dedim çıktım. Bak bak g.zekaya bak görecem ben seni dediğini duyar gibi oldum simdilerde😂
zeynepemiromer ebrr1048 ya değil mi gerçekten burda duyduğum çoğu seyin öyle olmadığını bende çok gördüm şu yazdığınız bile örnek mesela vallahi şunu yeme şunu içme şöyle oturma böyle kalkma korkuyoruz ki birşey soralım hemen herşeyi yasak her şeyi çok zora getiriyorlar sanıldığının aksine bi durum görüyorum her defasında bu aşı için de kolu morarip günlerce hatta haftalarca iş yapamayanlari duymuştum gerçekten şu yazdığınız ne güzel yazı oldu boş yere tedirgin oluyoruz gerçekten
ebrr1048 zeynepemiromer gerçekten bende dedim demek doğurmakta insanların anlattığı gbi değil heralde yaşayıp görecez tabiki ama o kadar anlatıldığı gbi kötü olsa millet 2.3.yü doğurmaz 😃
zeynepemiromer ebrr1048 bak aynen öyle olsa yeltenilirmi😂 Rabbim hepimizin kini kolay etsin inşallah 💕 benimde tetenoz Mayıs bitiminde inşallah 😊
milena11 ebrr1048 bende çok korkuyordum burda bi post açtım hatta moral motivasyon tam gittim vuruldum aşıyı allahım hissetmedim bile bitti mi dedim. Artis artis eve döndüm 😅 millet abartıyor falan diye yazdım hemen 😁 Sonra uyumuşum bir uyandım kol iptal 3 gün ağrısı geçmedi parol içtim faşan gece hele zonk zonk biraz kişiden kişiye göre değişiyor heralde. Bide ağrı eşiğim çok yüksektir benim normalde ama çok ağrı yaptı bende😁