Dilekkkk Ya kızlar daha 14haftalık hamileyim çok afedersiniz meraklandım o sebepden soruyorum sanki rahmim dışarı çıkacak gibi orda değişik bişe hissediyorum normal mi şimdiden bu anlamayadım ağrıyor bazen de o his beni endişenlendirdi yaşayan varmı normal mi doktora gitmem gerek mi 😔
DenizTuncaAtik Dilekkkk rahin buyudugu icin bu haftalarda banada olmustu cok egilip kalkma uzanma. Yanma varsa saglik ocaginda idrarbaktir. Hamilelerin aylik rutin tahlilleri var onlarida aradan cikarirsin hem.
GamzeIkay Dilekkkk benimde sürekli oluyor az önce eşime bile dedim sanki afedersin bebek çıkacak gibi oluyor ve o an idrarım geliyor
Msna Dilekkkk idrar yolu enfeksiyonu olabilir doktoruna görünsen iyi olur canım bende de vardı ilk hamile kaldığım sıralar ilaç ile düzelmişti birkaç günde
Dilekkkk Sanki baskı yapan bişey var sürekli orayı kasma gereği duyuyorum pskolojk öyle dışarı çıkacakmış hissi olduğu için
Glmgkcmm Dilekkkk canim enfeksiyondan olabilir 8 haftalik hamileyim bendede var bol bol su icmeni öneririm
Glmgkcmm Dilekkkk yanma ile direk enfeksiyon olduguna emin oldum canim bendede var sanki surekli idrar yapcakmisim gibi baski doktora görün muayne srasinda bildir simdilikte bol bol su ic baana daha yeni diye doktor sadece su dedi
Esmasnvr Erkek çocukları çok baskı yapar şu an aynı şeyleri yaşıyorum ve tanıdığın bütün erkek anneleri de aynı şeyi söylüyor 28.haftamiza girdik hala bastırıyor dışarı çıkacak saniyosun Allah yardım etsin
Dilekkkk Esmasnvr sağol canım ya erkek benim de ama ben daha onu hissetmiyorum nasıl oraya baskı yapsın 😩
NekwaSultan Yanma da varsa enfeksiyondur. Bol su 1 sise sade soda iç günlük ve üşütme. Her ihtimale karşı dr.a git kana karışırsa antibiyotik veriyolar ben yaşadım. Aynı öyle şiddetli ağrım vardı oturup kalkamıyorum
Dilekkkk NekwaSultan evet en son artık üstten üstten pamukla siliyorum belki biraz mikrop varsa kırsın die oda uyuşturdu 😀
Dilekkkk DenizTuncaAtik saha geçen hafta hastanede bakltılar ama sağlık ocağına olmadı gideyim içimm de rahatlar
Dilekkkk Glmgkcmm su içiyorum da doktoruma söyledim haftan küçük bişey yapamam ilaç vermicem dedi benimki ilaca biraz karşı acil bişey olmadığı sürece bende öyle deyince demek çok etkisi olmicak bişeydye düşündüm ama zonkluyor bazen resmen
Esmasnvr Benimde senin haftalarda başladı o yüzden yazdım geçer inşallah rahminde büyümesinin etkisi var
Dilekkkk Esmasnvr çok sağol canım inşallah geçer yoksa durmadan muayeneye gitmek de istemiyorum çok gittim durmadan boş yere hep olmadı bi sağlık ocağına giderimmm