kalbimin_cicegi Torekent biraz uzak bence galiba ben Sincan’dan otobüsle bı iki kere gittim şehir Hastanesi’ne infertilite ye giderken çok dolandirmisti bide hastane girişinde birakti içeriyi dolanmamisti o zaman 1 buçuk saat i falan bulmuştu 7 gibi evden çıkmıştım 8 buçugu geciyodu hastaneye girdiğimde