31 haftalık olduk çok şükür 🤲🏻
Surekli sağ veya sola yatıyorum yan tarafına yastık alıyorum ama uyku aram da çok yayılıyorum galiba yastık karnımın altına almışım o şekil uyanıyorum bazen agri oluyor hemen bebeğimi seviyorum oda tepki veriyor çok şükür diyorum acaba tehlikeli olur mu karnımın üstüne mi yatmış oluyorum bu sefer aklıma onu takiyorum sürekli uyanıyorum bakıyorum uykum bölünüyor sağlıklı uyku uyuyamıyorum
siz tam yan mi yatıyorsun biraz yayılma oluyor mu ?🌸