Hailme_1999 Kızlar 31 haftalık gebeyim ara ara böyle kasıklarıma agrı girio regl sancısı gibi acaba bu durum normal mi yoksa doktora gitmeliyim bu durumu yaşıyan varsa yardımcı olursanız sevinirim
Denizss Hailme_1999 32+5teym canm aynılarnı yaşıyorum ve şuanda nstdeyim🙄riske atma derm doktorunla görüş
Melek- Hailme_1999 benim doktorum bu durum normal endişe etme demişti ama Benim 34. Haftada olmaya başlamıştı
Denizss Hailme_1999 şuan nst çekiliyor canım ekran karşımda değil 20 dkya görücez bakalım ama riske atmaya değmez bu haftalarda sende doktorunla görüş derim