Halimeo Kizlar progestan fitil kullanıyorum . Bizim örf ve adetlerimiz elimiz vajinaya degdiginde ya abdest yani duş almamız lazım peki fitil kullanıyorum onu için duş almak gerekir mi hergun duş almak istemiyorum acaba o da cunup sayılır mi
momof3 Halimeo Hayır Tabiiki günde 2 kez kullanan var o zaman 2 kere gusül mü alınacak? Gerek yok fitil alınınca
Rceyda Halimeo peki her tuvalete girdiğimizde elimizle yıkayıp siliyoruz her seferinde abdest almak mı gerekiyor? Bence sizin bahsettiğiniz şey hangi amaçla dokunulduğuna göre değişir.
Gul38rose Mesela ben gunde 2 kere kullaniyorum ve suya cok sik girmemde yasak rabbim sebebini biliyor bence
Busracikkkk Ben sabah akşam kullanıyorum her seferinde gusül almaya kalksam düşünemiyorum🙈 sağlık için sonuçta hiç sanmıyorum böyle bi şey gerekliliğini
Halimeo Rceyda Evet her tuvalete gittiğinizde abdest almak şart değil sadece ben fitil abdesti bozar mı yazdım konu nerden nereye gitii Allah’ım sonuçta fitili kullandığında mecburi parmağın içeri giriyor bende dedim içim rahat olsun sadce abdesti bozar mi bu kadar
momof3 Halimeo Duş almak gerekir mi diye sormuşsunuz.Cevaplara niye triplendiniz 😅 Mantıklı düşününce cevap belli zaten ama yinede yazmışız…Bi teşekkür edin insanlara
Pammuk Halimeo bende 2 kere kullanıyorum sabah akşam annem normal abdest al dedi yeterli dedi yani ne kadar doğru bilemem sonuçta zevk aldığım bir durum yok