Sevgisemira ben 2-3 kez geçirdim, ilk geçirdiğimde cinsel ilişkiden sonra oldu muhtemelen mikrop kaptım bu yüzden birdaha ilişkiye falan girmedik zaten girmekte istemiyorduk pek. Şuan 38+3 haftalığım en son antibiyotik, toz ilaç ve krem kullandım geçti, ondan önce de toz ilaç ve fitil kullanmıştım bende bir sorun olmadı