Merhaba. Herkesten öncelikle özür diliyorum bu konuyu burada danıştığım için. Doktor muayeneme daha var. Biraz gerildim o yüzden fikirlerinizi almak istedim. Büyük tuvalete çıktığımda artık anüsten mi vajinadan mı geldiğini anlayamadığım hafif sütlü kahve renginde akıntı ve hafif kan geliyor. Bu sorunu daha önce yaşayanlar oldu mu ? Bu arada daha 5 hafta +5 günlük hamileyim